Zdarma WiFi
snídaně v ceně‎

Sultans Inn

Bezplatné storno Zarezervujte více než 4 dní předem a získejte možnost storna zdarma.

Žádné hodnocení
285 recenzí
Pouze vlastnosti s recenzí v posledních 12 měsících obdrží hodnocení.

Popis hostelu

Sultans het Hotel van de Herberg is een oud gestileerd, orientally verfraaid speciaal klassenhotel met redelijke tarieven voor begrotingsreizigers. Alle ruimten hebben het centrale verwarmen, kabeltelevisie, priv? badkamers, telefoon, haar-droger, en minibar, lucht-Voorwaarde. De niet rokende ruimten kunnen op verzoek worden verstrekt. Wij verlenen ook de wasserijdienst en vrij Internet gebruik voor onze gasten op gemeenschappelijk gebied. Sultans het hotel van de Herberg wordt gevestigd in het hart van het open luchtmuseum Istanboel, in het historische gebied Sultanahmet. Het is slechts een het lopen afstand aan de belangrijkste Byzantijnse en Ottoman monumenten van Istanboel, zoals St. Sophia, Blauwe Moskee, Palace Topkapi, Hippodrome, het Turkse en Islamitische Museum van de Kunst, het Reservoir van de Basiliek, Museum Archaeologicial en niet meer dan 15 minuten aan Grote Bazaar. Het ontbijt wordt gediend in het dakterras van het hotel met een panoramische mening van Blauwe Moskee, St. het Overzees van Sofia, Marmara aan Azi? en de Eilanden van de Prinses. Gelieve te merken op dat wij de luchthaven trasnfer dienst voor onze gasten verlenen. De kosten zijn 20 Eur voor ??n manier voor de luchthaven Ataturk en 40 Eur voor de luchthaven van Sabiha Gokcen. Gelieve te informeren ons voor uw vluchtdetails vooraf. De annuleringen zouden bij leaat moeten worden gemaakt 3 voordien dagen, anders wordt ??n nacht geladen aan creditcard. Wij hebben ook de vrije Internet dienst voor onze gasten in het gemeenschappelijke gebied. Op het ogenblik stapt u in Sultans Herberg u zult voelen en door de traditionele Turkse gastvrijheid ingestemd met

Zjistit dostupnost

Datum příjezdu