X
NOTE: 9 or more guests qualifies as a group booking, change the number of guests to return to normal search.
Enquire Now HostelBookers Logo Group of 15 or more?

Our sister site HostelBookers can create a tailor-made booking plan for your large travel group.

Cesta do Maldron Hotel Citywest

• 80%Atmosphere
  • 88%Cleanliness
  • 76%Facilities

Translated by Google AUTEM z Dublinu AIRPORTLeaving dublinského letiště budete sledovat značky směr Dublin (M1) Pobyt na M1 do M1/M50 křižovatce, kde budete mít výstup pro M50. Pobyt na M50 na jih. Budete cestovat přes most s mýtem, kde musíte zaplatit 3 € auto. Pobyt na M50 na jih až se dostanete Red Cow kruhový objezd. Jeďte výjezdem na N7 (k Waterford, Limerick a Cork). Pobyt na N7, prochází velké křižovatky známé jako Newlands Cross. Na pravé straně uvidíte Bewley'S Hotel, krátce po hotelu Green Isle, i na pravé straně. Nyní cestuje na Naas Road. Vezměte další objezd, to je Kingwood sjezd. Cesta do kruhového objezdu na vrcholu objezd, vezmi první výjezd. Vchod do hotelu je na pravé straně. AUTEM z korku, Kerry, Limerick, Kildare, Waterford, CARLOW, KILKENNY z vašeho výchozího bodu postupujte podle pokynů na dálnici N7. Pobyt na dálnici procházející Newbridge, NAA, zabíjet a Johnstown k Dublinu. Jak jste se dostali blíže k Dublinu minete Texaco a čerpacích stanic Esso na pravé straně. Nyní cestuje na Naas Road. Po absolvování Citywest / Brownes Barn výstup, vezměte si další výjezd, to je Kingwood / Grange Castle exit. Jeďte až na kruhový objezd a vzít druhý zase pryč, to se Vám po Naas Road. Na dalším kruhovém objezdu, vezměte 2. Vypnout. Vchod do hotelu je na pravé straně jízdy autem od Dun Laoghaire trajektového přístavu. Po příjezdu na Dun Laoghaire Ferry Port, odbočte vpravo k N31. Jděte rovně přes křižovatku a na další křižovatce odbočte vlevo podél hory Merrion Avenue. (N31) po silnici až na konec a odbočit vpravo na N11. Brzy po vstupu do N11 odbočit vlevo na Avenue Fosters (R112). Sledujte R112 po dobu asi 5 mil přes Goatstown a Churchtown až do Templeogue křižovatce odbočit vlevo zde na Templeogue Road. (N81) Postupujte podle pokynů zde pro M50 Northbound (směrem Tallaght). Postupujte podle pokynů pro M50 Northbound by vás ven na Red Cow/M50 kruhový objezd. Odtud budete muset dostat na N7 k Limerick, Waterford, atd. Jakmile jste přišel z Red Cow kruhový objezd a jste na N7, další spoj bude Newlands Cross, velká křižovatka. Tam je Bewleys Hotel na pravé straně, jak si projít křižovatku, krátce po tomto Green Isle Hotel, i na pravé straně. Nyní cestuje na Naas Road. Vezměte další objezd, to je Kingwood sjezd. Cesta do kruhového objezdu na vrcholu objezd, vezmi první výjezd. Vchod do hotelu je na pravé straně.